Bowling!

Det gick ganska bra att bowla idag, och jag hade inte sönder golvet! ^^ men jag förlorade .. rätt stort också. Men jag är glad ändå :D
Cherry, som hon nu fick heta, fast jag tkr det är gulligare om man stavar det som "Cherrie" men stavningen kan jag bestämma sen, hon har ialla fall sovit hela dagen nästan så hon har inte varit så kul, men jag råkade skrämma henne också..

Nu sitter jag barnvakt åt min lillebror, jag var jätte trött och somnade på soffan och sen väckte han mej för han ville ut och gå, jätte jobbigt .____. men nu sitter han och spelar vid den stationära datorn så nu borde han väl vara snäll, han har t.o.m. fått mat haha.

Men nu ska jag få honom att borsta tänderna, cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0