Dagens igen

Kom nyss hem från skolan, sitter och käkar chips och har inte direkt ngt och skriva, har lite bråttom också så så länge lägger jag in en dagens igen.

Dagens vill ha: inget, men mkt
Dagens klädsel: Underkläder, jeans, linne & munkjacka, strumpor 
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens låt: Total Eclipse of the heart - Bonnie Tyler
Dagens planer: Ta det lugnt tror jag
Dagens saknad: Jag saknar inte direkt ngt, men jag vill till skolan, av en viss anledning
Dagens bästa: Elevhallen lr nåt
Dagens roligaste: Musiken haha!
Dagens tråkigaste: Matte lektionen, som tur var var den bara en halvtimme! ^^
Dagens dummaste: johan tror jag, lr det där jävla provet
Dagens misslyckande: Min sång xD
Dagens drog: Inte direkt nånting
Dagens köp: Inte ett skit :D
Dagens humör: Sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0