here comes that rainy day feeling again

Helloou

Här sitter jag och lyssnar på musik för mej själv, om det intekommer någon mer spindel, fyfan vad jag hatar spindlar, jag hade en i håret igår och satt en duschen idag när jag duschade, haha jag kanske överdrev lite men fyfan..
Nu har jag jätte tråkigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, och jag vet inte direkt vad jag ska skriva heller. Jag kan göra en "just nu-punklista" eller vad det nu heter.

• Jag fryser om fötterna.

• Jag sjunger :D

• Jag ska fan kolla på Death Note idag! 
Jag gjorde det aldrig igår..

• Jag har märkt att jag har svårt med att gör två saker sammtidigt,
jag kan inte sjunga och fokusera på vad jag skriver sammtidigt! xD

Var nöjd med allt som livet ger, och allting som du krig dej ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär!

Var glad och nöjd för vet du vad? En björntjänst gör ju ingen glad!

Var nöjd med livet som vi lever här!

• Kul liv jag har :)

 • Men nu ska jag fortsätta mitt roliga liv med att sjunga lite mer, kanske laddar upp nån liten text sen :)

cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0