Mahaha!

Mahaha nu jävlar!
Nu har jag fixat min header ^^ det tog bara... några timmar ^^'' Den suger men nu har jag jobbat stenhårt för att fixa den så nu får den fan vara där!

Nu sitter jag och kollar när Filip och Edwin (?) spelar The Ledgend of Zelda *host* dom suger *hosthost*. dom gör inte ens som man ska, just nu går dom och odlar pumpor istället -.- men dom får väl fråga om dom behöver hjälp antar jag.

Sandra sov över här igår och vi kollade på Gachi Baka fast typ bara halva avsnittet men det var bra ändå. Och jag märkte nyss att Edwin har typ blå hårbotten, det var lite scary.. XD och jag gör överdrivet mycket smilesar hela tiden, men jag orkar inte bry mej nu xD

Och idag spelade jag Naruto; Clash of Ninja Revolution 2 och gjorde klart Story Mode och fick fram en annan Naruto som jag har glömt vad han heter just nu och typ ingen fattar vad jag pratar om men jag kan ju låtsas det för jag orkar inte förklara.



Erika, Sandra (som dessvärre inte är med på bilden)  och Matilda sov över här i Fredags, vi kollade på Scary Movie 1-3 till kl 2 kanske, sen log vi och pratade till typ 5 på morgonen x) fast erika somnade vid 2-3 kanske. När vi vaknade kollade vi på Six Days Seven Nights, sen gick vi ut och var ute typ hela dagen ^^

Men nu är jag trött så jag sticker och klär på mej ist ^^''

cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0