meeen

Glöm att jag sa ngt, jag glömde att jag inte kan titta på det (jag behöver ett speciellt program för det) så jag får vänta tills jag kommer till Sandra ändå, fast det gör inte mej nåt ^^ känns som jag har laddat upp jätte mycket idag..

Glad påsk! förresten! haha sen jag är ^^ men bättre sent än aldrig :)
Nu har jag ätit för mycket godis, som jag gjort dom senaste dagarna så jag mår illa, igen. Men godis är så gott! Det är ingen bra ursäkt men..

Jag vet inte riktigt när jag ska gå till Sandra för hon skulle äta och städa först så jag går väl om ett tag. Jag hjälper och Filip och Edwin först. Och nu fick jag reda på att jag tydligen ska få skor också så jag får vänta ännu mer *suck*.

Jaja, jag laddar väl upp nåt mer sen, cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0