söndag

Jag måste medje att jag känner mej otroligt duktig på att uppdatera, särskilt på den senaste tiden! låtsas vi. Men jag har inte suttit vid datorn så det har varit rätt svårt, men jag känner mej jävligt stolt över att jag inte satt vid datorn på flera dagar ialla fall! Haha. 
Det kommer antagligen hända att det blir såna där uppehåll lite då och då, men det kan man leva med, hoppas jag ..

Ialla fall så kan jag berätta om min vecka;

Tisdag: Då var jag på Grease i Avesta, en föreställning, musikal,  som Estet eleverna som går andra året ordnar. Den var riktigt bra! Men jag blir så avis när jag kollar på musikaler, jag måste lära mej sjunga ಠ_ಠ

Onsdag: Eftersom jag har minne som en guldfisk kan jag inte komma på vad jag gjorde i Onsdags, men det var väl antagligen inte så viktigt, jag gjorde nog inte så mycket.

Torsdag: I Torsdags var jag på Grease igen, fast med klassen (♥) så vi slapp sista lektionen, yay! Fortfarande avis för jag vill också kunna sjunga .. *funderar på att gå estet och lära mej, mahaha!*

Fredag: Och här kommer mitt jätte bra minne igen .. (10 minuter senare) jag kommer seriöst inte ihåg :s

Lördag: Jag var till Gävle med Sandra, käkade Robbans heta fräsare, irriterande va? Nej för ingen fattar något. Och sen åkte vi till Valbo, jag tänkte köpa ett koppel till Cherry, men lät bli. Men det verkar så gulligt att gå ut och gå med henne i koppel ^^
Sen när vi kom hem tog Sandra med sin kamera och vi gick runt på byn och fotograferade (dessvärre mest jag, förlåt Sandra, du får säga till mej nästa gång >_<) jag kanske råkade ta runt 400-500 bilder? ^^''
Sen sov hon här och vi kollade på Som man bäddar... som var skapligt bra.

Idag: Idag städade jag buren åt Cherry, städade igenon hela mitt rum, och tog bort lite gamla saker och så, och så la jag in två mattor ^^ jag måste faktiskt erkänna att jag tyckte mitt rum blev lite mysigare, och jag ska byta ut skrivbordet mot en bänk också, vilket jag antagligen kommer bli ännu mer nöjd med :)
Resten av dagen har jag nog bara spelat, The legend of Zelda såklart, eller nåt x)
Men nu ska jag sticka och duscha, så jag laddar bilderna från igår imorgon istället!

Cya♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0