Tråkig dag

Haha jag känner mej så bra på att uppdatera, inte. Förlåt, inte för att jag tror att någon läser men jag försöker ladda upp åtmisntonde en gång per dag ändå.

Jag har bara varit i skolan idag, ska snart göra matten, fyfan. Men det är den ända läxa jag har, så vitt jag vet, och det är skönt.
Just nu sitter jag och kollar på Grey's anatomy på femman för dom som ville veta. Fryser gör jag också, brrr. Och snart somnar jag säker, fyfan va skönt det skulle vara. Åh, bara sätta på en film, lägg sej i sängen och bara ta det lugnt, sen somna typ mitt i filmen, det vill jag verkligen göra nu. När jag tämker efter ska jag nog göra det hahahah, cya ♥

lite bilder från i lördags :) okej bara två men.

jag vart rätt förvånad när dom gav mej vin tills jag kollade på flaskan och såg att det var alkoholfritt x)


Tindra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0