Dagens

Satt inte vid datorn igår, tänkte inte ens på den, därför gjorde jag inget inlägg, jag var bl.a. på café men Sandra, Erika Tim, Leo, Oliver & Pontus, ärligt så vet jag inte ens varför vi går dit för det är inte direkt speciellt kul men.

Iallafall så vet jag inte vad jag ska skriva så jag ägger in en "dagens".


Dagens vill ha: en kram, från en speciell person..
Dagens klädsel: Underkläder, strumpor, jeans, linne & munkjacka
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens låt: Shy - Sonata Arctica
Dagens planer: typ, sitta här ett tag, sen mata Cherry lite, sen sova antar jag
Dagens saknad: inga komentarer ..
Dagens bästa: Ärligt är det nog inget som har varit speciellt bra idag
Dagens roligaste: Bilden, eller so:n kanske
Dagens tråkigaste: Gymnastiken
Dagens dummaste: jag kommer inte på något speciellt
Dagens misslyckande: Gymnastiken -.-
Dagens drog: Chips ^^
Dagens köp: Inte ett skit :D
Dagens humör: Sådär

Och förresten fick jag MVG på sexualkunskaps provet, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0