Here comes that rainy day feeling again

Jag vet precis hur du känner nu. Jag gjort en gång förut också, en ända gång, jag trodde det räckte. Men jag hade väl fel.
Känslan är hemsk, jag önskar att du aldrig behövt uppleva den. Förlåt, verkligen, förlåt.
Det är riktigt plågsamt, det är oroväckande, jag vet ju inget än, men det förvärrar allt, det gör det hela mer plågsammare.

Det var inte meningen att rikta hela inlägget på en person, men ja ville bara få ur mej det, jag har egentligen massa mer att säga, men jag låter bli, det känns bara uppmärksamhets tiggande och jag ville bara få ur mej lite, och berätta ännu en gång att jag verkligen är ledsen.

Och tyck inte synd om mej för jag vet att jag orsakar sån smärta själv, jag får vad jag förtjänar.
Och det är absolut ingen som vet vad jag menar, men det är inte meningen heller, så fråga inte, bry er inte, låt det bara vara. Och jag märkte att det mest bara låter som ett desperat rop på hjälp men jag är seriös, jag vill inte att någon ska bry sej.

Sick of Crying
Tired of Trying
Yes I'm smiling
But inside I'm Dying..

_______________________________________


Jag är förkyld så jag tror jag dör, prata ordentligt kan jag inte heller.
Just nu kollar jag på Andra Avenyn så jag är inte så fokuserad på vad jag skriver, det har tagit mej typ en halvtimme att skriva det här. x) Det är spännande iallafall.
Men som tur är har jag inte matta imorgon så jag råkar inte göra matteläxan idag heller. Vilken bra förebild jag känner mej som. Snälla, få inte min dåliga inställning på skolan, ni kommer ångra er.

Men nu är det spännande, men fan det var slut >.< Men jag ska gå ändå, jag orkar inte ladda upp fler bilder nu heller, gör det nån annan dag, men gissar på att jag kommer glömma det, som vanligt.
Och nu var det visst jätte mycket text igen, och det här hjälper inte direkt haha, så jag ska sluta nu.

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0