Busy

Hej! Jag var rätt upptagen igår och satt inte vid datorn överhuvudtaget, och jag sov knappt nånting på hela natten, eller jo, jag somnade kanske vid 6-7 kanske, för det var ljust iallafall. Vid 5 på natten var jag helt borta och jag fattade ingenting längre, och jag inbillade mej saker, och låg och hostade, och jag vaknade med tårar i ögonen så jag tror t.o.m att jag grät i sömnen, så jag har inte direkt mått så bra, men det är nog bättre nu, lite ialla fall. Därför har jag inte uppdaterat nåt.

Inatt sov jag hos Sandra, vi skulle göra läxan, oj vad vi lyckades.. vi kollade på Gachi Baka! och True Friends, tror jag det hette, istället, och så kollade vi lite på tv också. Men nu är jag hemma igen, och på Måndag är det skola igen .. usch, fan, yay, vad ska man säga? Jag vet inte riktigt vad jag knr när jag tänker på det.

Åh nu fick jag verkligen lust att se Death Note, men jag har helt glömt bort vilken episod jag är på! Jag ska leta på det haha. Vill du också kolla? Gå in på www.animekuro.com 
Där kan du se massa annan anime också!
 

Sen har jag inte mycket mer att skriva. Ska kolla på Family Guy nu medan Death Note buffrar. ^^
Vi ses, hejdå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0