Det vart inte riktigt som jag tänkt mej. :p

he .. *yawn* .. j.

Så trött. Och jag hade planerat så bra att idag så skulle jag gå upp vid tio, sätta mej vid dator, logga in på spotify & lyssna på musik sammtidigt som jag gör min jävla uppsats om Muhammed som ska vara klart tills slutet på sommarlovet vilket är på Torsdag, men jag gick inte upp vid tio för det orkade jag inte, och sen kom det massa småbarn hit så jag fick springa runt och leka med dom och när dom väl stack så har jag kommit såhär långt på min Muhammed uppsats:




Jag ska låtsas att jag är Muhammed & skriva om min uppväxt, min död & vad som hände efter min död blah blah o.s.v. typ. Kul som fan, eller hur? Bläh, nej!

Så därför har jag suttit och gjort det här istället:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0