Nyklippt!

Kom precis hem från frisören, jag är jätte trött & måste packa & sånt till imorgon då vi åker så jag tänker inte orka ta några kort på varken vad jag köpte för hårprodukter & sånt eller min frisyr. Jag kommer ta massa bilder i Vimmerby och andra kommer säkert låna min kamera & ta kort med också så då kanske jag blir med på någon bild där som jag laddar upp, men just nu orkar jag inte!

Medan jag väntade på att mamma skulle klippas så råkade jag somna i soffan hos frisören .. haha, och skulle jag lägga mej ner & blunda nu så skulle jag lätt somna, men det får jag inte tyvärr för jag måste packa nu. Laddar upp nån random bild från systemkameran också för det blev en jävla massa text nu märker jag.



Förresten så ska jag försöka gå upp imorgon så att jag hinner göra ett inlägg innan jag går till skolan (det kmr antagligen inte lyckas, men det är tanken som räknas :)) och sen kanske jag hinner ett innan jag åker, sen blir det inga mer förrän på Söndag/Måndag dessvärre.

Kommentarer
Postat av: Sara

okej, men vad vill du kunna göra i programmet så kan jag lära dig

^^, det finns MÅÅÅÅNGA funktioner :P

2010-08-26 @ 19:43:18
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0