Slut på sommarlovet.

Hellou!

Första dagen i skolan idag, blä! Men den var kort & bra. Vi slutar halv fyra typ alla dagar utom Fredag, fyfan det suger! Men det är ju Fredag imorgon så det gör inte mej så mycket, men skulle gärna ha lite längre sommarlov.

Var med Sandra efter skolan också, som vanligt alltså. Förutom att idag spelade vi The Sims 2 & lekte fjortisar. Lite udda tidsfördriv kanske, men det är inget att klandra oss för, vi är som vi är ^^ laddar upp några bilder innan jag sticker & duschar.

Men vafan, bilderna är inte kvar på datorn längre. Hopplöst säger jag bara, hopplöst!





sen palla jag inge mer & det vart lite olika storlekar på bilderna bara för att jag glömde att ändra men det var ju skit sak samma. Nu ska jag iallafall gå & lägga mej, god natt♥



if you only love me back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0