Svampplockning.

Yaay! Jag har fått tillbaka den bärbara datorn nu! ^^ men just nu sitter jag vid den stationära men jag ska lägga in lite bilder på den bärbara så då kan jag ladda upp lite bilder från Furuvik! ^^

Har inte orkat blogga dom senaste dagarna nu heller.. blir nog kanske inte så mycket nu på skoltid men ska försöka så gott jag kan och försöka hålla mej till ca. ett inlägg om dagen. Det är inte mycket, men det är ju något, eller hur? Som idag när jag & Sandra plockade svamp (kantareller ofc!) så hittade jag en kantarell & sen hittade vi inga fler. Det var bara en kantarell i en stor skog. Men bättre än inget, eller hur? Haha.


Sandra hitta någon sida och jag märkte att man kunde lägga till smilesar, typ som man lägger till youtube rutor, bläää jag orkar inte förklara, skit samma, och dom är jätte söta så jag kanske använder några såna ibland, men det är så störande att det ska stå PuriCute (namnet på sidan) över hela bilden liksom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0