Tidsfördriv!

Öppna din sms-inkorg. Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.

Vad vill du säga till den snyggaste du vet? jaha XD

Vad säger folk bakom din rygg om dig? vi väntar utanför snart, för mamma är lite som hon är

Vad är din största önskan? Bra

Vad är din innersta hemlighet? Försök

Vad sa dina föräldrar då du föddes? Tack, tror jag inte >.<

Vad säger din bästa vän om dig? Då blir man bara ensam

Vad säger du när du sover? Inte direkt >.<

Vad skriker du när du inte får som du vill ? Ja det får du göra med musen i såna fall, det går inte med tangenter >.<

Och när du äntligen fått som du vill ? Om du mena det i hörnet så finns dom på sidan >.<

Hur berättar du för någon att du är kär? Det går däremot inte >.<

Vad säger du när du får syn på ett spöke? Jag kan hjälpa dej sen om du vill >.<

Vilken är din bästa raggningsreplik? :p, I'll explain later, nu tänker jag sova. God natt ^^

När du är arg så säger du oftast: Va?

Om du ska göra slut, så säger du: Men ni går så fort hela tiden. Det tror jag med


det fanns ingen humor i någon av dom där så blääääää  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0