I'm singing in the rain.

God "Morgon"!

Här sitter jag i pyjamas & sjunger medan jag väntar på mat. Senare ska jag ner till farfar för han skulle ha nån liten valp där och jag älskar valpar så jag tackade inte nej!♥

Den stationära datorn dampar som vanligt och 'mellanslag' tangenten har segat upp sej så man måste typ sitta och trycka på den i fem sekunder innan den reagerar så att det blir ett mellanslag på skärmen, det är jätte irriterande! Och ändå  skrattar jag åt det på något sätt. x)

Igår stack Jeremy hem också, inte för att typ någon vet vem han är men iaf så var det typ asstressigt igår innan han skulle dra och sen var typ alla deprimerade. Efter det plockade vi blåbär, fast jag tror vi åt mer än vad vi plockade. ^^

& nu har jag inte så mycket mer att skriva, ska fortsätta sjunga ett tag tills maten är klar. ^^

cya!

+

Hihi, hittade många kul bilder men orkar inte ladda upp dom ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0