Here comes that rainy day feeling again

Alla sitter och kollar på film. Funderar på om jag också ska göra det. Eller kanske bara lägga mej i sängen och lyssna på en bra skiva? Nej, jag har ingen.

Förresten så var jag & klippte mej igår. Gjorde ingen stor förändring, toppade, klippte upp & färga. Som vanligt. Fixade ögonbrynen också faktiskt. Det blev inte så stor förändring på dom heller. Det blev lite mer form på dom och dom blev smalare bara.

Men jag tänker lägga mej och somna till radion istället, hoppas dom spelar någon bra låt då. God natt! ♥



Lite sådär småsöta mobilbilder. Nej jag skoja. Jag gillar inte att vara seriös på bilder det bara är så.


Kommentarer
Postat av: louise

hej!

fin blogg du har :)

hoppas du får en bra dag!

2010-12-30 @ 11:27:16
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0