I must confess that I feel like a monster

Inte mitt fel att jag är opåhittig. Jag kommer aldrig på någon bra rubrik.

Jag har inget vettigt att skriva heller. Undrar om jag också ska börja med en sån där "Dag 1 - Vad jag åt idag" eller vad det nu står på dom. Då har jag något att skriva iallafall.

Och imorgon är det nyår! Jävlar vad fort det har gått. Jag tycker inte det var länge sen det var nyår och jag tänkte att tänk att det bara är Januari nu. Det kommer ta jätte lång tid till nästa nyår! Sen två timmar senare är det här! Haha, känns så iallafall. Och Erika kommer antagligen imorgon, ska kolla med några fler om dom vill komma. Jag gilalr när det är mycket folk. :) Ju fler desto bättre!



Vilket fint fejk léende jag har och gud vilka snygga tänder! Blä. Men okej, jag bjuder på den. Man kan inte vara perfekt :)))))

Kommentarer
Postat av: louise

va roligt att du är med och tävlar om dagensblogg , lycka till!:)

2010-12-30 @ 18:06:08
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: louise

hej!

nu är dagens blogg vinnare uppe på bloggen , kika in och se om det va du som vann. Om inte har du en ny chans i morgon

tack för du ville delta !

hoppas du har haft en bra dag:)

2010-12-30 @ 21:37:15
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0