Nämen titta vilken snygging jag hittade på Google!



Okej, svårt att se. Men det är iallafall jag haha :D och din moppe matilda, var stolt över den! :D haha nejdå, men titta, blunda inte! Jag blev lite förvånad, men jag blev mer förvånad förut idag så det gör inget. Det var ju lite nice iallafall. :)

På tal om nice, nej det ska vi inte prata om.. Istället kan jag berätta att jag var på gradering idag och klarade mej med ett minus för att jag inte kunde katan! Tappade bort mej i slutet och när jag skulle försöka igen var det hjärnsläpp och dom andra höll på att slå mej istället. Så nu har jag rött bälte i karate, passa er! :D Nejdå. Men jag blev ju godkänd och det trodde jag inte!

Kommentarer
Postat av: Matti:)

HaHa:)

2010-12-12 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0