Snart är skrivbordet borta!

Ska flytta lite saker, ta ut skrivbordet, dammsuga och skit sen är det borta! SKÖÖÖNT eller vad? :D Jag tycker det iaf. Jag har haft det sen jag var typ fyra, jag känner att jag vill ha bort det. :)

Och imorgon är det jul, det känns lite konstigt faktiskt. eller det känns inte som att det är jul imorgon, jag kommer säkert sova till två som vanligt och sen har jag absolut inget att ha på mej senare heller. haha jag går naken :$ nej så roligt ska vi inte ha. Jag tar väl den gamla röda klänningen antar jag, jag orkar inte bry mej. Passar den så går det väl. :)

Fan, jag måste frysa in Erikas huvud också, det hade jag glömt... Nu blev det bråttom, vi ses!



Vet inte var jag ville komma med bilden men God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0