SocialAST

Ja precis. Iaf på mobilen :D

Alla hade varit så osociala på sina bloggar så då var väl jag tvungen att vara det istället. 

Orkade inte ta kort på mina saker nej, kanske möjligtvis (inte) gör det sen. Nu ska jag till klinten, fast jag inte vill. :(

Jag kan skriva lite snabbt några grejer jag vet att jag fick iaf.

Ny mobil (Sony Ericsson W995 röd, ja ännu en)
Ny plattång (den andra e cp)
Pengar
Presentkort lite överallt
Pennor
Dusch-saker
♫ Just Dance (wii)
♫ en cd (absolute nånting)
♫ DVD-filmer (the Scarecrow [stavning?] och Boogeyman the return)

sen kmr jag inte ihåg så mycket mer, dessutom ska jag åka nu.

Ha det bäst eller nåt, cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0