Jullov imorgon!

Jag har sovit riktigt skönt nu, haha. :)
Jag låg och kollade på The Big Bang Theory men somnade som vanligt och nu ska jag hoppa in i duschen så får vi se om jag kan somna sen istället.

Sista dagen i skolan imorgon, sen är det jullov! Däremot går vi till kl. 17:00 men det skiter jag i för vi har inga riktiga lektioner :D jo, jag kommer sitta och ha studietid i typ tre timmar och jag har inte ens något att göra? Men jag överlever förhoppningsvis..
Får väl sitta med något korsord eller försöka fatta matten eller något sånt. Tänk så är jag den enda som inte är med? Haha, då tycker jag att jag får kolla på :)))



Och Filip försöker lära sej spela Smoke on the water på gitarr, jag måste faktiskt erkänna att det går framåt. Snart hör man nästan att det är den han spelar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0