Vill förbättra min blogg

Både till utseendet och innehållet. Jag vill ha en intressant blogg som folk faktiskt skulle vilja läsa men vad ska man skriva om då? Det händer inte mycket intressant i mitt liv, alla dagar är den andra lik, jag är inte speciellt intresserad av mode utan klär mej i det som jag känner mej bekväm i. Jag gillar fotografi men det är inte alltid jag känner för att fotografera, dessutom är jag inte speciellt bra heller och jag har inga bra redigerings program så att jag kan fixa till mina bilder heller. Det finns inget annat jag är speciellt intresserad av heller, allt är bara allmänt allmänt i mitt liv, vad gör man då? Vad ska man blogga om om man mest sitter hemma och gör i princip ingenting? De flesta stora bloggare har ett syfte med sin blogg eller skriver om sin INTRESSANTA vardag. Om man inte har det då, vad gör man då? Det är svåra frågor det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0