Ny blogg!

Hejsan!
Kände för att fixa en ny blogg, namnet är väl inte det bästa men det får duga, dom flesta är upptagna så.
Just nu sitter jag & käkar Billy's pan pizza, ska snart sticka till Sandra, ska sova där :) det är ovanligt, jag brukar inte få det.
Just nu sitter jag vid min gamla stationära dator som jag inte suttit vid på jätte länge! hittade några gamla bilder & gud va jag blev sugen på muffins när jag såg den här bilden!


Dom ser kanske inte så goda ut men dom var väldigt goda! :)
Idag var det lugnt i alla fall, vi fick sluta halv tolv i skolan idag! Och nästa vecka är det prao, jag praoar på Räddnings Tjänsten, det ska bli riktigt kul, undrar om jag får följa med på någon utryckning! Sen är det sportlov! :D det känns riktigt skönt och nu känns det riktigt skönt att börja helgen med Sandra, jag har alltid så kul med henne! Fast jag kommer nog vara med henne hela helgen, så brukar det vara. Det känns rätt konstigt att skriva såhär för jag skriver alltid förkortningar och svär ungefär hela tiden så det här verkar rätt "fjolligt" men det blir mer riktigt då. Egentligen skulle jag ha varit och provat min snowboard nu men eftersom jag ska sova hos Sandra blev det inte så. Nu ska jag försöka fixa designen på bloggen lite sen går jag till Sandra.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0