snabbt inlägg!

Hejsan!
Jag ska försöka göra ett snabbt inlägg.

Idag så åkte jag till Fagersta med Micke igen, sen åkte vi och fyllde på bensin tankar som dom kan ha & tända eld med när dom övar, sen hade jag inget att göra så jag skulle gå och titta på TV så länge då hittade jag Fredrik (Ekman, inte han jag träffade i Måndags) sovande i fotöljen hihi! ^^ 

Sen gick larmet, det var ett automat larm (det betyder att det verkade lite för varmt i någon maskin på någon industri) så då följde jag med men dom ringde och sa att det avr lugnt när vi kommit halvvägs kanske så då var det bara att vända. Då sov inte Fredrik längre iallafall. ^^

Sen hände inte så mycket mer, jag kollade när Fredrik, Trevor och två andra brandmän som jag glömt vad dom heter spelade badminton innan jag gick till bussen. Idag tog jag inte fel buss iallafall!
Mer hinner jag inte skriva, ska nog till Sandra nu.

Ses ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0