Aitakute..

aitakute.. wanting to meet you.. VILL HA DEJ I MÖRKRET HOS ME-EJ!! nähä? var det inte så det var.. nej jag skämta jag fick nå damp där, kan få det ibland xD
nej men seriöst så vill jag träffa dej, nu..



Duschade nyss, ska väl gå och lägga mej. Är inte så trött, vill egentligen lägga mej ute på gräset, det känns bättre så av någon anledning. Har legat och solat idag och märkte att jag har faktiskt världens trosrand iallafall eller vad man ska kalla det. Och en svag rand på ryggen efter bikiniöverdelen. Ska fortsätta imorgon så att jag får lite färg eller nåt.
Har hittat ett album som jag verkligen behöver, annars kommer jag att dö. Något annat jag verkligen behöver är en systemkamera för jag har ingen kamera längre eftersom min mobil verkligen inte vill fungera lite då och till, men kameran på den är inte bra men den ända jag har. Ny mobil har jag inte funderat på, jag kan ta en gammal, det är just det att jag behöver en kamera, annars dör jag också.



黄泉 Yomi  
ナイトメア Nightmare ♥ 

haha vilken diskriminering :P men sån är jag, dessvärre, sry! ^^'' skämta, jag har lite allvarlig damp idag bara. Fast inte lika mycket som igår när jag gjorde typ seriöst 100 kullerbyttor eller vad det nu heter ner för världens minsta backe .. men det behöver vi inte prata om nu, god natt :)) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0