¡Buenas noches!

Esta noche voy.

Va kul att ingen fattar vad jag skriver ^^ eller det är som att bara jag kan spanska, det är väl nån som fattar x)
jag har iallafall skrivit god natt som rubrik för jag hade tänkt gå och lägga mej nu :) jag har nyss städat rent Cherry's bur, hon har fått gul hamstervadd hihi ^^ hade jag haft en kamera hade jag tagit kort och visat, men eftersom min mobil dampade så mycket så bytte jag till min gamla nokia som är världens stenålders mobil. Jag kanske får låna en Sony Ericsson nästa vecka och den har kamera, men jag tror inte kameran är så bra.. fast funkar det som det ska imorgon får jag kanske en systemkamera ^^ så då är det skit sak samma! Min mobil ska jag skicka in på lagning, igen, för jag tål verkligen inte nokian! det finns ingen värre jag svär!! Så jag lånar nog den andra Sony Ericsson ändå, bara för att.

Jag märkte att det sket sej med "miffo"-bilden jag skulle ha i slutet av varje inlägg också så jag tänker strunta i den helt, jag orkar inte.

Nu ska jag iallafall sova för det skulle vara strålande sol imorgon och jag ska sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0