"galen av längtan är jag.."

Dagarna är långa och tankarna är trånga
Jag vaknar ensam utan dig och har aldrig kunnat somna
Jag kramar om min nalle och tänker på dej för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dej ..




Hinner inte ladda upp bilder nu heller, men det kommer massa bilder, från då och idag! var och badade :)

men jag hinner kanske den här så jag tog den från dej Sandra, hihi

DAGENS LÅT: ingen, eller antagligen den ovanför..
DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, shorts, linne
DAGENS FRISYR: Två tofsar
DAGENS FRUKOST: Rostmackor med skinka, apelsinjuice & en muffin
DAGENS HÄNDELSE: jag badade!
DAGENS PLANER: nu ska jag sova
DAGENS VILL HA: ...
DAGENS SAKNAD: ...
DAGENS DROG: Jadu, spela atmosfear kanske :P
DAGENS KÖP: En mjukglass & en Twister
DAGENS GODIS: kakor
DAGENS HUMÖR: Som vanligt
DAGENS SJUKA: Längtan.
DAGENS KOMPLIMANG: "Ja, fan vad het du är!" eller något sånt
DAGENS BILRESA: Hem
DAGENS DRYCK: Fruktsoda, apelsinjuice, vatten
DAGENS LÄNGTAN: påminn mej du bara.
DAGENS MAT: pommes
DAGENS TRÅKIGASTE: huvudvärk
DAGENS SKRATT: mycket :)
DAGENS GRÅT: prata inte om det, vi strycker den.
DAGENS TELEFONSAMTAL: haha det var nog när jag och erika råkade ringa till den där tanten
DAGENS PERSONER: Erika, Sandra & Matilda ♥
DAGENS SPAN: gröngölingen! skämta, nej ingen
DAGENS KÄNDISSPAN: ingen

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0