hehe ..

jag ångrade mitt konstiga inlägg igår och ändrade det till dold text istället ^^'' fråga inte ens varför för det vet jag inte själv.
Iallafall så var det dåligt väder idag så jag solade inte, eller det var soligt men det hade regnat och det var kallt så jag lät bli. Istället kollar jag efter någon bra systemkamera, dessvärre funderar jag jätte mycket på den Sandra har, men det finns en annan som verkar rätt bra också. Jag kanske får in mamma till stan så att jag kan "kolla" på en idag, snart tror jag för hon är hemma redan nu :F

Kommentarer
Postat av: MATTI

TJA FIA:D

äntligen kom jag ihåg att kolla din blogg

haha jag är bäst:D:D:D:D

2010-06-18 @ 22:57:21
URL: http://mmatildafforsbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0