Helloou halv ett mitt i natten..!

Äntligen sommarlov! Då råkar jag passa på och vara uppe ungefär hela natten idag bara för att min mobil har pajat och jag ville ha bilderna från den så jag håller på att lägga in dom nu. Det står att det är .. 1 timme och 55 minuter kvar och sen tänkte jag kolla alla mina vänner som har laddat upp bilder, det blir väl totalt framåt tre till fyra hundra bilder kanske .. så sysselsatt är jag ju iallafall så jag ska inte klaga. Men jag får klaga på att min mobil pajade för jag satt och tänkte på hur bra den var igår och då måste den såklart gå sönder! *suck*

Jag fick mina betyg igår också :3 och Sandra, om du inte vill se mina betyg får du blunda nu.

Bild: VG
Biologi: VG
Engelska: VG
Fysik: VG (det trodde jag inte, jag är inte bra på fysik..)
Hem & Konsumentkunskap: VG (fick IG på provet första gången så det trodde jag inte heller.)
Idrott & Hälsa: G
Kemi: G
Matematik: VG
Musik: G
Slöjd: G
SO-ämnen: VG (förvånad~)
Språkval: Spanska, B-språk: G
Svenska: VG
Teknik: G

jag är nöjd. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0