Tråkigt

fyfan, jag har varit vaken sen kvart över sju, ingen annan är vaken och jag har sjukt tråkigt så jag ringde och störde mamma och Benny för ett tag sen. Okej det kanske var en timme sen men ändå. Han är förresten sjukt lik Joxke på längt håll! Nu kan han inte kalla mej sju sovare iallafall, jag har hunnit gått upp och duschat och massa. Dessvärre har jag inte ätit frukost så jag ska göra det snart, jag ska bara lägga in ett test lite snabbt bara för att jag har tråkigt. Var ute och fotograferade lite igår också.



Namn:


Bok du läste: Yu-Gi-Oh!
Personen du fick mail av: orkar inte kolla
Personen du fick brev av: ingen aning
Personen du fick sms av: erik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: milkshake tror jag

Vad har du gjort idag: duschat, fixat lite åt Cherry, pratat med mamma, kollat youtube, suttit här
Var det kul: youtube var ^^
Hur tidigt stiger du upp: oftast runt elva-tolv men idag kvart över sju x)
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: fotografera eller nåt
Är du seriös: som fan, hela tiden har du väl märkt? :)
Vad är du allergisk mot: kiwi, eller jag var
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: ingen aning

Håkan Hellström eller The Ark: ingen tack
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen tack
Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: beror på
Är du glad nu: ja :)
Var du glad igår: ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror inte det 
Vad dansar du till: musik om jag nu skulle dansa
Stockholm är:  Sveriges huvudstad
Göteborg är: Sveriges näst största stad
Kan du sjunga: ofc men det låter inte bra :)
Mer värt än guld: vänner, kärlek ♥
Spaghetti eller makaroner: beror på men jag väljer nog helst makaroner
Ett land jag helst vill besöka: jag vet inte riktigt

 

sofia andersson
Smeknamn: fia, soffe, soffan
Piercingar: öronen
Tatueringar: inga
Längd: ca 160
Skostorlek: 37
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: mjo
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej, men ja
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: tror jag inte
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: vet inte vad det heter just nu
Vilken parfym använder du: vet inte vad den heter men använder den inte så ofta heller
Vad är du rädd för: mkt
Gillar du att tvätta: nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja

SENASTE..

Film du hyrde: brukar inte hyra film
Film du köpte: vet inte
Låten du lyssnade på: nån på radion
Låten du hade på hjärnan: tycker om när du tar på mej xD
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: kommer inte ihåg
Personen du tänkte på: ...

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: mjo.
Gråtit över en flicka: mjo, men inte på samma vis
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: nej

ANTAL..

Gånger du varit kär: jag vet inte riktigt
Gånger ditt hjärta brustit:  många..
Hjärtan brustit på grund av dig:  ingen aning 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning!
Ärr du har på kroppen: 9 som jag hittar

SENASTE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0