01:00

You might think I'm moving forward, but when you're not looking I'm looking back at you.

Det finns bara en person jag tänker på när jag läser det där.. var det därför ögonen tårades och jag faktiskt insåg att jag vill verkligen inte ha sommarlov? Jag vill inte tillbaka till skolan, bara till dom bra stunderna på rasterna. Det som gjorde min dag lite bättre, som gjorde att mitt hjärta slog lite fortare, som gjorde att jag log lite mer. Hur ska jag klara sommaren utan det? var det bara jag som grät första dagen på sommarlovet?..
Varför ska det vara så jobbigt?



Iallafall så har jag varit ute och åkt moppe med Erika, Michaela och Felix idag. Efter någon timme skulle Erika hem och byta kläder men åkte iväg med tim istället (tack..) så jag somnade i Sannas säng. Jag vaknade av att någon skrek "åh den vill jag ha!" eller något sånt, inte var det något trevligt uppvaknande heller eftersom Leo satte sej på mej, och han är inte direkt liten om man säger så.. Nu är jag trött så jag ska gå iaf. God natt!

jag tänkte ladda upp en bild men den vill fan inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0