upptagen..

Jag har typ varit upptagen till runt ett mitt i natten kanske, dom senaste dagarna, kommer inte ihåg :s iallafall så har jag inte hunnit lagt upp något och just nu håller jag på att läsa men historien stör mej så jag tror jag tar en ny. Och bara för att jag inte har lagt upp något och knappt kommer ihåg vad jag har gjort så lägger jag upp massa bilder från ons, tors, fre. lite senare. Igår vart jag kidnappad av Erika vid nio ungefär så vi åkte ut med moppen och stack hem till henne, och vi är så jävla heta så jag vet inte hur många som var dryga på oss. Det var två stycken som faktiskt sprang efter oss .. men det får man väl lea med om man är het! :) haha, ja iallafall så tänkte jag läsa lite nu, och inatt fick jag för mej att jag skulle typ ladda upp nå kul fakta om nå land (gav idén till Sandra och villle testa själv) men det får komma lite random ibland då och jag tror det blir Spanien för jag är så jävla bäst på Spanska! skämta, nej men jag vet inte vad jag ska ha annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0