Fors idag!

Har varit i Fors sen ett idag, eller jag kom hem för någon timme sen och hamnade hos Annica och åt paj.
Jag skulle egentligen vara i Fors vid tolv men jag vaknade fem över tolv och kom på att det var nog rätt omöjligt då.. men jag åkte dit ändå. :)
När jag kom dit satt jag vid skolan och väntade på Jonna och Angelika i två år, sen när dom väl kom stack vi och köpte glass och gick hem till Angelika. Där låg Robin och solade, för en gångs skull, men han orkade resa på sej sen när vi skulle spela pingis. Vi spelade inte så länge för det vart för varmt så vi gick in och kollade på TV istället, sen gick vi in till Robin och kollade på film. DVDn pajade men ville fungera när vi satte i Hitta Nemo så vi kollade på den xD mitt i filmen var det mat, sen fortsatte vi kolla tills klockan var kvart över fem eftersom min mamma skulle hämta mej vid pizzerian halv .. hon kom tio över sex kanske? Då åkte jag till bibbi, jag åt paj, vi var där ett tag sen åkte vi hem.

Vilke trevlig dag! Eller nåt. Nejdå, det var kul :)

Nu är det så att jag vill ha pizza, dom andra beställde pizza, jag fick ingen pizza, dom beställde pizza t.o.m två gånger!, pizzerian är stängd, alla andras pizzor är slut så jag får inte smaka nån annan pizza, vi har ingen pan pizza heller, hos angelika och robin stod det pizza på bordet, jag ville ha pizza redan då, jag hade inte råd med pizza, nu är jag mer pizza sugen än då, nu vet jag inte vad jag ska skriva, pizza, ppppizza, pi...zza. Nej jag skämta, nej men jag vill ha pizza iaf.



Kolla, åh fyfan! Jag tror fan jag dör här -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0