Har något tråkigt

Dagen började med att jag försov mej så jag missade en lektion. Det var spanska så det gjorde inte så mycket. Hade jag varit mej själv hade jag struntat i att gå till skolan helt men ännu en gång har kärleken segrat..
Medan jag har väntat på att min dampdator skulle funka idag så ritade jag lite som jag ofta gör när den stationära datorn inte vill göra som jag vill. Nu har även den bärbara börjat göra så. GAH!
Idag fick jag upp badminton nätet också! Det kom aldrig upp förra året så jag tyckte vi kunde sätta upp det nu, synd bara att det blåser så jävligt.
Nu ska jag nog gå och äta något men jag har rätt ont i magen så det blir något lätt. Laddar upp några bilder på mina "mästerverk" haha, not.



Släppte ut Cherry också. gräs; mums!


Gaara fick också vara ute ^^ fast det var länge sen, jag såg bara att den låg där bland alla bilder och såg oanvänd ut så jag laddade upp den med XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0