"You've got the sweetest ass in the world"

Haha har råkat fastnat på "You've got the sweetest ass in the world". Något annat jag råkat göra är massa annat vilket jag kommer göra rätt många gånger så räkna med att jag inte kommer blogga på rätt länge nu.
Jag grillade igår och åt taco idag, mums.

Jag är inte på så bra humör just nu, jag känner att jag bara inte orkar just nu, ingenting känns rätt och alla är konstiga, sen över sommarlovet kommer det ändras och allt är som innan allt det här, som att allt torkats bort och slängts? Eller? Jag gissar på det, och nästan hoppas på det, även fast det skrämmer mej och jag vet inte ens varför.



Missing you have became a daily thing.

A million words would not bring you back, I know because I've tried, neither would a million tears, I know I've cried.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0