IIIIIIIIIIIH ♥



All I can think of is the sound of your voice, your georgeous smile and your big sweet lips raising into a smile.


Mja, mer kanske jag inte kan säga, för det är så sant :')

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men helt ärligt så har jag varit upptagen med att .. tja .. rent ut sagt bara suttit utanför badhusets fönster ..
Iallafall så är det här den bästa dagen på länge! :'D
Jag har gått med i fadder gruppen och idag skulle alla samlas och spela badminton tillsammans och jag har funderat på att hoppa av igen, tills nu. Det var så mycket bättre än väntat och jag gick med av en ända anlednign ... han. Och jag trodde inte han var där, men fan va fel jag hade, nu är det baraq så att det är en hel månad till nästa möte, sen kanske vi bara hinner med en till, sen försvinner dom, han ... :'( jag måste fixa det här, det bara är så ..
Iallafall, idag första timmen hade vi gymnastik, sen hade vi badminton ju, det gick bättre än väntat. Jg längtar redan till nästa gång, förutom det faktum att jag inte kan bowla, men förhoppningsvis kan inte han det heller ^^ okej nu ska jag vara tyst om honom, men jag är så glad :')
Nu ska jag dra, lyssna lite på musik och så kanske, vi hörs :)

Och förresten, ursäkta mitt senaste inlägg, jag kan bli lite överdriven ibland.

Ellie. ~

You have a smile, that even the sun envies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0