Ooops~


solnedgång på klinten. :) förlåt för dålig kvalité.

Ojsan, glömde uppdatera ett tag där ^^' haha förlåt !
Iallafall så har jag haft fullt upp med få se nu .. ungefär allt ! Sandra sov över här i 4 dagar, om inte 5 och då kunde jag inte blogga så mycket, sen har jag haft massa läxor och sånt som måste göras så jag har inte hunnit riktigt. Jag skulle ha omprov idag så jag satt till ungefär halv två inatt och pluggade så att jag verkligen skulle kunna det, sen när jag skulle ha omprovet idag så frågade hon bara i vilket område tre länder låg, sen var jag godkänd. Det var bra och enkelt! Men jävligt onödigt! Sen hoppas jag att min "uppsats" blir godkänd också. Skolan suger, det ändå bra med den är .. ja .. att det finns helt underbara personer där! :) annars kan den rent ut sagt dra åt helvete! Men nu ska jag gå på toa (väldigt intressant fakta, jag vet.) & efter det laddar jag nog upp några bilder från lovet, mest vinterbilder men ändå :)

Ellie. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0