(a)

Tänk på en kille & fyll i:
är han i din ålder?: nästan
är han lång?: längre än mej
är han söt?: mjo
är han oschysst?: nej, bara lite småtaskig ibland. :)
är han snäll?: mestadels :)
kan du säga allt till honom?: det mesta
är han lätt att dela skratt med?: ohja :D
är han blyg: inte om man lär känna honom :)
har han gjort dej ledsen: nej :D
har han gjort dej glad?: om.. :')
kan du prata med honom om du är ledsen?: ja det kan jag säkert, eller jag kan men jag brukar inte
kan ni dela glädje tillsammans?: ja :)
har du varit arg på honom?: jo lite så, men inte så seriöst
har du skrikit åt honom?: ja, haha
har du kramat honom mer än 10 gånger på en dag?: ja
har du tyckt att han vart jobbig?: haha ja
tycker han att du är snäll: tror jag väl, men jag brukar inte fråga :)
brukar du tänka på honom?: ja
brukar du sakna honom?: mjo
brukar du fälla en tår för honom?: nej :)
tycker du om denna killen som mer än kompis?: kanske

Du är sötare än en sockerbit doppad i sirap.
Tyckte det lät allmänt gulligt bara. ^^


orkade inte leta på någon bättre låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0