Fick sova!

Skulle egentligen gått upp vid halv åtta för att hinna med tåget till Gävle men vi var tvugna att hämta bilen och sen lämna in den igen osv.osv. så det blev bara strul så vi åkte inte.

Varför är jag då så sen på att blogga idag? Jo för det första hade jag ingen lust och för det andra är jag snart klar med The Legend of Zelda; the Wind Waker, jag är i sista templet nu, jag måste tänka logiskt så det blev jobbig. Jag fuskar inte med hjälp av youtube (a) Jag borde inte men jag fatatr inte gåtan så då får man.

Förresten fick jag en extern hårddisk igår med 1 TB, härligt! Har inte installerat den än så jag har inte hunnit använda den, bara kollat på den och läst lite i manualen.



Har lekt lite med ljuset på den här bilden också och Simba kör sin vanliga pose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0