Frukost; M Bacon på McDonald's♥

Nu har jag varit i Gävle nästan hela dagen. Dagen började ju inte så härligt eftersom att precis när vi skulle åka så blev jag helt yr och kunde inte stå men jag gissar på att det var för att jag andades in rätt mycket hårspray imorse, haha... Så gör inte det! Det vart bättre efter att jag gick ut och la mej på trappen.

Sen

• Åkte vi tåg
• Åt frukost på McDonald's
• Handlade två par linnen (åt mej, massa annat åt Filip)
• Köpte en smoothie
• Köpte en jacka som jag tänkte ha när jag åker skidor/snowboard (kul att jag tog en på kill-avdelningen för små barn. Men det är såna jackor jag brukar vilja ha när jag åker skidor/snowboard.)
• Åt en macka
• Köpte godis
• Åkte hem & sov på tåget ^^

Och ni är jag helt slut så nu går jag & sover. Får se om jag orkar ta kort på sakerna, det var inte så intressanta saker så jag låter nog bli.

Kom förstås inte hem nyss, jag har varit hemma ett bra tag men jag har varit extremt trött och så har jag varit ute också.



Kan ju ladda upp en bild på Matildas moppe också, nu när hon äntligen fått en. :)
Fast hon borde inte ha någon för hon är blind....


Kommentarer
Postat av: MATTI THE BEST

hahahahaha ni vinkade för dåligt XD

2010-11-06 @ 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0