Har tråkigt

STORA KLASSTESTET!

vad heter din klass? – 9b

har ni några minnen ihop? – ja

klassresor? – en, två?

vilken skola? – Johan-Olov

hur många är det i din klass? typ 18

hur många killar? – orkar inte tänka efter

hur många tjejer? – orkar inte

hur många lärare har ni? – många

Frågor:

vem har du känt längst? – johan

är eran klass stökig? – ibland

vem är roligast? - det var svårt... jag! Haha

vilken tjej är mest omtyckt av killarna – Hanna eller nåt

vilken kille är mest omtyckt av tjejerna – johan kanske

vem är längst? – niklas

hur skulle du beskriva din klass – störd! Men sjukt bäst. :)

vem är mest läslus? – Erika eller isabelle kanske?

är några tillsammans i din klass? – nej inte vad jag vet

vem är jobbigast? – martin

vilka känner dig bäst? erika, sandra och isabelle 

vems skratt är roligast? johan kåberg's! Han går i 9a men ändå, jag kom inte på någon i vår klass

vilka är ”sportfånar” – typ alla killar

vem slåss bäst? – ingen, haha

vem är mest muskulös? – jocke? Nej jag vet inte

är några intresserade a hästar? – ja

vilka? – emelie tror jag iallafall

är någon allergisk mot något? – ja

spelar några fotboll? – ja, gjorde iallafall

spelar några hockey? på fritiden ibland iallafall

hur länge har du gått i denna klass? Snart två och ett halvt år :)

maao? – simba :D

finns det några syskon i eran klass? - nej men om man räknar med parallell klassen finns det

vem är mest datanörd? Johan?

vem har sömnproblem – jag, haha....

vilka brukar du umgås med? – Erika, Sandra, Isabelle

vem har roligast röst? – ingen aning

vilka brukar du sitta med? – beror på vad det är för lektion

vem säger ”daaaaah” oftast? – erika, men hon är lite efterblivven såhär :) haha skoja bara

vilka saknar du att umgås med? – Ingen :)

vem får dig alltid att skratta? – Det kan vara lite olika :D

hur många kommer läsa det här? – typ ingen :p

vilka är dina ”närmaste”? - erika, sandra, isabelle

har du några minnen från skolan? - ja

har du något minne från klassrummet? - ja

har du något minne från gympasalen? – ja har jag säkert

har du något minne från matsalen? - har jag säkert

Vem är bäst på …?

matte - Det beror väl på vilket kapitel vi är på

svenska – tove kanske? 

engelska – jag vet inte

musik - jag vet inte..

bild – jag vet inte, jag har inte sett hur dom andra ritar/målar/tecknar eller vad dom nu gör

träslöjd – jag vet inte, jag har inte träslöjd

syslöjd – det beror väl på vad man gör

idrott – killarna

Ja/nej frågor:

älskar du din klass? – Jadå

brukar ni göra saker med klassen? – Ibland så

är det mycket bråk i klassen? – skoj bråk isf :)

brukar det vara mycket prat på lektionerna? – För det mesta, men ibland kan vi vara tysta :)

är ni en ”sport-klass”? – nej det kan jag nog inte kalla det

gillar ni att gå i skolan? – nej det tror jag verkligen inte

kommer du sakna klassen när du tar studenten? - ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0