Humor

Jag och Bella har bäst humor, okej?

Typ Grisblomma..

"Jag kände inte igen honom, han hade för mycket kläder på sej!" asgarv..
"Är du glad Sofia?"
"Nej, jag är inte blöt!!"
"Jag frågade om du var glad, inte blöt.."
"Jaha!..."

eller

"Det var inte kul när vi kollade på film, jag sa att han var hård och alla misstolkade mej och satt typ "ååååååh!!". Den sa han att jag var hård och då började dom igen!"
"Har ni gjort något?"

Ja, fast ne,  för det var inte det hon menade men haha.. Vet inte vad jag ville med det där men jag kan skriva upp det så kan jag kolla det sen och ha skitkul åt det :D jag är så..

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ;)

2010-11-11 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0