Jag är vaken, tror jag...

cool jag är som är vaken nu. Men jag skulle bra gärna gå och lägga mej igen menjag har så jävla ont i läppen så nej. Jag slog mej och sen lyckades jag få en blåsa där och den gör ont så in i helvete och jag får svära för så är det varje morgon och den vägrar fan att försvinna. Vaknar med typ tio kilo blod i munnen, härligt..... Sen kan jag knappt röra läpparna för det gör ont. Kul at veta va? Nej.

Så därför kan jag berätta vad jag gjorde igår! Nej jag orkar inte berätta allt. Jag var i skolan, men jag hade bara fyra lektioner och jag missade lite av den näst sista och mycket av den sista. Härligt!
Sen gick jag till Tim och Leo och först var vi inne, sen gick vi ut, sen var vi inne, sen var vi tvugna att gå ut igen, sen var vi tvugna att gå in igen sen ut två sekunder senare. Sen gick jag hem. :) Kul att jag skulle vara hemma nio och kom hem halv elva.... Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0