Jag ska vänta tills jag tar mitt sista andetag

Jag bloggar mer på den här bloggen än på den andra, haha. Vet inte varför. Jag tänkte göra en ny header men jag har massa läxor igen och jag vill få dom gjorda. Ska göra dom imorgon, Om inte... ^^ hihi ja, jag skriver så förstående, fast nej. Men det är inte meningen för tillfället, jag orkar inte tänka på vad jag skriver bara.

Nu ikväll/inatt har jag planerat att kolla på film för jag är som jag är. Jag är jätte trött redan nu men jag känner att jag hellre kollar på film än sover. Dessutom somnar jag säkert när jag kolalr på film.

Cherry ville inte vara fotmodell idag, men hon gav med sej ibland..






Jag var bara tvungen? Ni som har ögonen med er ser att det inte är samma ljus och det på sista bilden som på de andra, jag redigerade den lite snabbt när jag ändå tänkte sätta dit texten. Oh, jag är bäst!

Nu ska jag titta på film, cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0