Lite sen farsdag men..

Bättre sent än aldrig?



Det är första gången jag ser massa farsdag hälsningar och jag blir deprimerad med tanke på att jag inte kan visa min kärlek till min pappa  som de flesta andra kan. Men jag kan väl skriva en farsdag hälsning ändå?

Grattis på farsdag, världens absolut bästa pappa!
Saknaden är extrem, jag skulle göra vad som helst för att få vara nära dej igen. Jag önskar fortfarande att jag visste varför.. Men det spelar ingen roll, jag älskar dej lika mycket ändå. Minnena med dej är underbara och jag önskar vi kunde delat så många fler. Och jag kan inte förneka det, ibland känner jag att jag verkligen behöver dej här.
Jag älskar dej, jag hoppas att du har det bäst. Ännu en gång, grattis på farsdag, hundra kramar och många fler till dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0