You & Me

Där försvann mitt humör. Jag höll på att fixa en grej, till bloggen. Men sidan jag var inne på hade kopierings förbud så jag kunde inte kopiera men jag tänkte att jag kan skriva av det. Sen när jag var klar kopierade jag, för jag vet hur datorn kan vara. Sen trycker jag på förhandsgranska, och som väntat så gjorde datorn som jag trodde, den stängde ner fliken. Jag tänkte att det gjorde väl inget. Sen när jag skulle klistra in allt jag skrivit, som tog mej typ en halv timme att skriva, så hade datorn även tagit bort det med. Så jag hade inte kvar det överhuvudtaget!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har extremt kort temperament när det gäller sånt här, jag vet, men vafan!?

Nu tänker jag fan spela istället, men jag borde göra läxan. Det kan vänta en liten stund tycker jag.


Min frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0