Bilderna imorgon istället.

Min dator dampar så ännu en gång så skjuter jag upp det här med att ladda upp bilder, jag fick upp en bild från idag iallafall, jag var ute och fotograferade idag. Ni får en bild på "baksidan" av mej för jag har tänk redigera dom andra bilderna. Inte alla då efterson det var typ 66 stycken.
Då har jag mycket att göra imorgon.. Att jag alltid skjuter upp saker. Det är nog det värsta med mej helt ärligt, tror jag. Det är iallafall något jag verkligen hatar hos mej, men jag är så jävla lat så jag orkar inte bry mej och tänker att det gör inget om jag gör det imorgon istället, sen håller jag på så.

Nu ska jag spela klart, sen ska jag gå & lägga mej, imorgon ska jag gå upp "tidigt" och göra allt vad jag nu måste göra imorgon. Tror jag får skriva en lista ..



God natt, sov gott!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0