Cherry är evil på mej :(

Kom nyss hem från skolan. Glömde ställa klockan igår så jag vaknade 20 över sju, asså bläää den här veckan har inte börjat bra. Jag skulle varit på mycket bättre humör idag om jag inte var förkyld, det har typ pajat hela min dag för jag har bara sprungit runt och hostat och snorat 24/7.

Det var inte det jag tänkte berätta om så skit i det. Jag tänkte berätta om Cherry (min hamster som gillar pizza.) för att inte nog med att hon sprätter nej sitt bajs på mattan, kissar långt ut på skrivbordet och kissade på Sandras skivfodlar som låg på skrivbordet förut så har hon nu tuggat sönder två tröjor för mej också!



Mamma hann slänga den andra tröjan innan jag tog kort på den & den var mycket mer sönder tuggad än den där.
Är det normalt av en hamster? Haha.


Pizzakant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0