Clowner är inte speciellt roliga.

Kom hem från stan för ett tag sen, det var meningen att vi skulle på cirkus men det var jätte mycket folk där så vi åkte hem, vet ärligt inte ens varför jag följde med för jag tycker inte det är speciellt kul ..

Här däremot är min humor.


Girl, I am a tree and you are a squirrel. Now tuck my nuts into your cheeks.

pacmanWP.jpg packman image by JuanValadez_2009

I wish you were here..
In my room..
On my bed..
The lights are off..
We go under the blanket..
And I show you my new watch that glows in the dark!
What on earth where you thinking?!

Inlägget började krångla så lite är centrerat och annat är vänsterställt och det gick inte att fixa. *suck*
Haha, nu ska jag gå & äta lite chips, göra ren Cherry's bur, gå & dusha, sen lägga mej. God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0